Хонда Дио34 (черный_1)
Хонда Діо 34, з Японії, без пробігу по Україні.
У відмінному стані. На рідній відмінною гумі. Чудовий стан. Заводиться з пів обороту з ніжки кік-стартера і з кнопки електростартера від акумулятора. Полуторний, можна їздити вдвох людям невеликого зросту. Але якщо людина великого зросту і ваги понад 120 кг, - тоді повноцінний одномісний з комфортом. Мопед маневрений, дуже жвавий, економічний 2 тактний одноциліндровий двигун об'ємом 49 куб.см. потужністю 7,2 к. с. Легко набирає швидкість 60 км/год за лічені секунди.
На самом деле это касается не только Хонды Дио 34, качество заложено и во всех предыдущих мопедах линейки Хонда Дио. Но если купить Хонда Дио 34, то вы точно не прогадаете, т.к.:
Хонда Дио 34 вместе с Хонда Дио 35 (отличается передним дисковым тормозом) - это последняя модель в линейке Дио с двухтактным мотором. А это означает - качество, надёжность, мощность и простота в ремонте и обслуживании. После легендарной Дио 34 стали выпускать Дио с 4-тактными моторами. А там не всё так просто.
Четырёхтактный двигатель стал сложнее, капризнее, в ремонте дороже, да и не каждый сделает, с запчастями - по сложнее. Расход топлива стал меньше, но стоит ли оно того, когда мощность упала в два раза и увеличились затраты на ремонт? К тому же, 4-тактный мопед стоит в полтора раза дороже 2-тактного.
Т.к. Хонда Дио 34 последний из двухтактных Дио, то он и самый свежий по пробегу и состоянию. Вероятность встретить Хонда Дио 34 в хорошем состоянии гораздо выше, чем более ранние модели Хонда Дио. Хотя в каждом правиле есть свои исключения. И всё же...
Бонус! Всі мопеди завезені законно, офіційно розмитнені, документи будуть виписані на Ваше ім'я, і при бажанні Ви завжди зможете поставити автомобіль на облік. Остерігайтеся підробок!
Даний мопед Хонда Діо 34 чорного кольору повністю переглянутий. Це не звичайний Хонда Діо 34, а модифікація з новою длинноходовий передньою вилкою, яка м'якше стандартної і робить мопед вище. Встановлена нова гума,обидва колеса. Останній випуск. Укомплектований вдосконаленим глушником з каталізатором.
Під сидінням - велике багажне відділення. Також є багажник, жорстко закріплений на рамі за сидінням. Хоча з вигляду здається він ніжним, насправді досить потужний, зроблений з якісного японського металу. Думаю, без проблем витримає навантаження 100 кг ( тільки вантаж повинен бути не сильно габаритним, щоб помістився на самому багажнику).
Великий залишковий моторесурс. Проведена передпродажна підготовка. 100% гарантія оригінальних комплектуючих. Без ремонтів. Нічого по двигуну не змінювалося і китайських запчастин не ставилося.Оригінальне фарбування. Оригінальні заводські запчастини, оригінальний пробіг. Повністю готовий до експлуатації. Можливі варіанти за кольором і станом. Комплектуємо за бажанням замовника (нові шоломи, кофри, дзеркала, акумулятори - за додаткову плату). Документи.
Приймаємо замовлення на інші моделі. Постійно в наявності.
Вкладень не потребує.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Honda |
Країна виробник | Японія |
Вага | 70 кг |
Клас | Вживані |
Клас мотоцикла | Класик |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 60 км/год |
Марка | Honda |
Об'єм двигуна | 50 куб. см |
Об'єм паливного бака | 5 л |
Витрата палива | 2.5 |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Сумісність з маркою | Honda |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Двотактний |
Тип | Скутер |
Колір | Білий |
Габаритні розміри | |
Висота | 1050 мм |
Довжина | 1700 мм |
Ширина | 450 мм |
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте
- Спосіб упаковки: Нова Пошта: Дерев'яна обрешітка. Інтайм: Картон+плівка.